yadakyar | بلاگ

yadakyar

ساخت وبلاگ
کوییک، محصول متفاوت سایپا

همه چیز درباره پژو 405

"پژو 405" یکی از نمونه های قدیمی است  که کیفیت قابل قبولی دارد و به کارکرد مناسبی از خود نشان داده است. در ابتدا این ماشین توسط یک شرکت فرانسوی طراحی و عرضه شد، در ادامه تغییراتی به دست کمپانی ایتال دیزاین به روی آن اعمال شد که عملکرد آن را بهتر نمود. ویژگی هایی مانند خطوط پیوسته با شیب کم، تغییر سطح میان ابتدا و انتهای خودرو و همچنین تفاوت آیرودینامیکی دهه ۸۰ در این خودرو در دوره ای که ساخته شد بسیار شایان توجه هستند در ادامه به بررسی اجمالی ویژگی ها و خصوصیات پژو 405 (Peugeot 405) می پردازیم.

برای "بررسی 405" با ما در این مقاله همراه باشید.

این خودرو یکی از موفق ترین محصولات کش.ر فرانسه در این زمینه است که در سال 1996 توسط پنین فارینا که در دوره ی خود بسیار مشهور بود، طراحی شد و به تولید انبوه رسید. در سال 1988 نیز توانست به عنوان بهترین خودروی اروپا شناخته شود.  

تولید پژو 405 در ایران

شرکت ایران که یکی از بزرگ ترین خودروسازی های ایران است، پس از قرارداد با برند اصلی، به تولید این خودرو در کشور کرد. در واقع این شرکت طی قراردادی که با کمپانی اصلی فرانسوی بست، این قرارداد در تاریخ 1369 بسته شد اما فرآیند انتقال و تولید آن تا سال 1374 طول کشید. پس از تولید در ایران نیز، این خودرو طرفداران  زیادی پیدا کرد و توانست جایگاه خود را تقویت کند.

نقد هایی به طراحی پژو 405

ممکن است ساخت، جنس و طراحی داخلی آن در دوره ی خود قابل تحسین و جذاب به شمار برود، اما در مقابل خودرو های امروزی، از جذابیت و جنس پایین تری برخوردار هستند.

کوییک,بررسی کوییک,...

ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 227 تاريخ : شنبه 15 آبان 1400 ساعت: 4:14 بعد از ظهر